مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:472023-10-05اقتصادي

عرضه صنایع دستی عشایرسیستان و بلوچستان در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر


سرپرست امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت: پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر فرصتی مناسب برای عرضه تولیدات دامی، محصولات کشاورزی و صنایع دستی عشایر استان را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، شیرزاد کمالی گفت: پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر فرصتی مناسب جهت عرضه تولیدات دامی، محصولات کشاورزی و صنایع دستی عشایر استان را فراهم کرد.

سرپرست امور عشایر سیستان و بلوچستان افزود: در این رویداد مهم امور عشایری استان ضمن حضور تولید کنندگان و صنعتگران عشایری با برپایی سیاه چادر ، عرضه و فروش تولیدات عشایری و اجرای موسیقی محلی و جلوه هایی از زندگی عشایر استان سیستان و بلوچستان و با پوشش محلی شرکت کنندگان ، حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاهایی از این قبیل این فرصت را به عشایر تولید کننده و کار آفرین می دهد تا با ارایه محصولات خود بدون واسطه، بازاریابی و همچنین آشنایی با انواع سلیقه و روش های جدید عرضه جهت فروش بهتر محصولات خود داشته باشند.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور که به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در مصلی امام خمینی ( ره ) تهران برگزار شده و از 12 تا 18 مهرماه دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه صنایع دستی عشایرسیستان و بلوچستان در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر

عرضه صنایع دستی عشایرسیستان و بلوچستان در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر