مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:222023-10-13سياسي

بهره برداری از طرح فاضلاب روستای شهیدآباد شهرستان خرم بید باحضور وزیر نیرو


همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان فارس، در آیین گشایشی با حضور وزیر نیرو، طرح شبکه جمع آوری، خط انتقال و پکیج تصفیه فاضلاب روستای شهیدآباد شهرستان خرمبید استان فارس در مدار بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر محرابیان که در حاشیه دومین دور سفر رییس جمهور و هیات دولت، به منظور افتتاح چند طرح عمرانی به شهرستان های شمالی استان رفته بود طی آیین گشایشی، با قدردانی از عوامل اجرای این پکیج تصفیه فاضلاب در روستای شهید آباد که نگین روستاهای شهیدپرور است، اجرای تصفیه خانه های فاضلاب روستایی را از طرح های توسعه ای وزارت نیرو عنوان و اجرای 3 طرح فاضلاب روستایی در فارس را آغازی خوب برای این رویکرد وزارت نیرو توصیف کرد.

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس هم در این مراسم گفت: بسیار خرسندیم که حاصل تلاش های شبانه روزی ما در شرکت آبفا استان فارس و حمایت های بی دریغ مسئولین دولت سیزدهم، به ویژه وزیر نیرو، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و استاندار فارس، در سفر رییس جمهور و هیأت دولت سیزدهم گشایش می یابد.

وی افزود: امروز لبخند رضایت مردم شهید پرور روستای شهیدآباد که 46 شهید والاقدر را نثار درخت تنومند انقلاب و خاک پر ثمر ایران اسلامی نموده اند و بی تردید رضایت خداوند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح فاضلاب روستای شهیدآباد شهرستان خرم بید باحضور وزیر نیرو

بهره برداری از طرح فاضلاب روستای شهیدآباد شهرستان خرم بید باحضور وزیر نیرو