مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-14سياسي

بیش از 3 هزار نابینا و کم بینا تحت پوشش بهزیستی البرز هستند


مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت های مورد نیاز نابینایان و کم بینایان، گفت: در حال حاضر سه هزارو519 نابینا و کم بینا تحت پوشش بهزیستی البرز قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز، در همایش بزرگداشت روز جهانی عصای سفید و آیین تجلیل از نابینایان موفق استان البرز که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، با اشاره به اینکه 23 مهر ماه مصادف با 15 اکتبر به نام روز ایمنی عصای سفید نامگذاری شده است، اظهار کرد: در حال حاضر سه هزارو519 نابینا و کم بینا تحت پوشش بهزیستی البرز قرار دارند.

وی ادامه داد: این سازمان بر اساس اهداف و شرح وظایف خود تلاش می کند با سنجش دقیق سطح نیازهای افراد دارای معلولیت بینایی و انطباق نوع خدمات با سطح عملکرد و میزان محدودیت های این افراد، فرایند خدمت رسانی به آنها را براساس نیازهای روز گسترش داده و به سهم خود زمینه توانمندسازی و تلفیق اجتماعی آن ها را فراهم کند.

 وی با اشاره به مهمترین مطالبات افراد نابینا و کم بینا توضیح داد: حق دسترسی به امکانات آموزشی، بهداشت وسلامت، تردد ایمن در فضای شهری و مشارکت فعالانه در عرصه های سیاسی و اجتماعی از مهمترین مطالبات روشندلان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار نابینا و کم بینا تحت پوشش بهزیستی البرز هستند

بیش از 3 هزار نابینا و کم بینا تحت پوشش بهزیستی البرز هستند