مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-04ورزشي

رییس کمیته ملی پارالمپیک: دیپلماسی ورزشی فعالی در نشست های پاریس و منامه داشتیم


نشست سرپرستان بازی های پارالمپیک پاریس 2024 و اجلاس عمومی کمیته بین المللی پارالمپیک با حضور رییس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، غفور کارگری در مورد نشست سرپرستان بازی های پارالمپیک پاریس 2024 و اجلاس عمومی کمیته بین المللی پارالمپیک، اظهار داشت: طی یک ماه گذشته  2 سفر مهم انجام شد که یکی از آن ها اجلاس روسای کمیته های پارالمپیک کشورهای حاضر در بازی های پاریس  2024 به میزبانی و دیگری مجمع عمومی کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) به میزبانی منامه بود.

رییس کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: در نشست پاریس که با حضور 140 کشور برگزار شد، هدف اصلی هماهنگی و توجیه کمیته های ملی پارالمپیک کشورهای شرکت کننده در این رویداد توسط کشور برگزار کننده بود.

در کنار آن برنامه های نظیر بازدید از دهکده بازی های پارالمپیک پاریس 2024 و اماکن برگزاری مسابقات در رشته های مختلف نیز انجام شد.

کارگری افزود: هیات ایرانی حاضر در این نشست، علاوه بر مشارکت فعال در مباحث طرح شده در اجلاس و اعلام نظر در خصوص مطالب ارائه شده توسط کمیته برگزای مسابقات، با روش آسیب شناسی آینده، موارد مهمی از جمله احتمال بروز بحران در صورت افزایش چند درجه ای گرمای هوای پاریس در زمان مسابقات و عدم پیش بینی سامانه سرمایشی در دهکده بازی ها را به مسئولین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته ملی پارالمپیک: دیپلماسی ورزشی فعالی در نشست های پاریس و منامه داشتیم

رییس کمیته ملی پارالمپیک: دیپلماسی ورزشی فعالی در نشست های پاریس و منامه داشتیم