مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-29اقتصادي

قالیباف دستاوردهای سفر به آفریقای جنوبی را تشریح کرد


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های گروه بریکس برای مقابله با تحریم های غرب در حوزه های مختلف از جمله پولی و مالی، بر اهمیت عضویت ایران در بریکس و لزوم استفاده از ظرفیت آن برای خنثی سازی تحریم ها و حل مشکلات تاکید کرد.

- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های گروه بریکس برای مقابله با تحریم های غرب در حوزه های مختلف از جمله پولی و مالی، بر اهمیت عضویت ایران در بریکس و لزوم استفاده از ظرفیت آن برای خنثی سازی تحریم ها و حل مشکلات تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف که برای شرکت در نهمین اجلاس پارلمانی بریکس به آفریقای جنوبی سفر کرده بود، بامداد امروز و در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد در تشریح دستاوردهای این سفر گفت: همانگونه که در زمان عزیمت به سفر به اطلاع مردم رساندم برای شرکت در نهمین نشست مجمع پارلمان های بریکس به این کشور سفر کردم و این اولین حضور ایران در این مجمع بود در شرایطی که کشورمان عضو این گروه شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سفر فرصت های بسیار خوبی در ابعاد مختلف فراهم شد، یکی از مهمترین ابعاد سفر، بررسی ظرفیت های اقتصادی بریکس بود چرا که اعضای عضو این گروه، ظرفیت اقتصادی و تولیدی زیادی با حضور اعضای موسس و 6 کشور جدید دارند و قدرت اقتصادی بزرگی محسوب می شوند، که می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف دستاوردهای سفر به آفریقای جنوبی را تشریح کرد

قالیباف دستاوردهای سفر به آفریقای جنوبی را تشریح کرد