مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-25سياسي

خراسان شمالی نیازمند حمایت از حمل و نقل پاک است


نایب رییس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در خراسان شمالی به ویژه بجنورد به عنوان مرکز استان نیازمند حمایت از حمل و نقل پاک هستیم.

- ایسنا/خراسان شمالی نایب رییس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در خراسان شمالی به ویژه بجنورد به عنوان مرکز استان نیازمند حمایت از حمل و نقل پاک هستیم.

علی اربابی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در بسیاری از کشورها حتی استان های خودمان معمولا یک روز بدون خودرو وجود دارد که معمولا به سه شنبه ها معطوف می شود اما در بجنورد چنین چیزی وجود ندارد و این در حالی است که به شدت نیازمند حمایت از حمل و نقل پاک هستیم.

وی با بیان اینکه حمایت از حمل و نقل پاک برای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا یک مسئله جهانی به حساب می آید که برای آن اقدامات متفاوتی انجام می شود، افزود: یکی از این راه ها استفاده از حمل و نقل عمومی و همچنین پیاده راه کردن مسیرها برای فرهنگسازی در این خصوص است.

وی ادامه داد: قبلاً مصوبه ای وجود داشت که بر اساس آن حد فاصل چهارراه مخابرات تا میدان شهید در مرکز استان طی روزهای جمعه تبدیل به پیاده راه شود و این موضوع مسبوق به سابقه بود و استقبال شهروندان از این اقدام را شاهد بودیم.

این عضو شورای شهر بجنورد تاکید کرد: در شورای همتای استان و شورای شهر نیز بیش از یک سال و نیم است که از تصویب این موضوع می گذرد اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی نیازمند حمایت از حمل و نقل پاک است

خراسان شمالی نیازمند حمایت از حمل و نقل پاک است