مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-15ورزشي

بهره مندی 20 هزار نفر مخاطب از برنامه های اوقات فراغت در تیران


رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: 20 هزار کودک، نوجوان و جوان از برنامه های مراکز اوقات فراغت این شهرستان در فصل تابستان استفاده کردند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: 20 هزار کودک، نوجوان و جوان از برنامه های مراکز اوقات فراغت این شهرستان در فصل تابستان استفاده کردند.

جواد بهارلویی در گفت وگو با ایسنا به شمار مخاطبان طرح اوقات فراغت مراکز تابستانه اشاره و اظهار کرد: 30 مرکز اوقات فراغت شامل مدارس، کانون های مساجد، هیئت های ورزشی، مدارس خصوصی ورزشی، مؤسسات فرهنگی و هنری و آموزشگاه های مهارتی فعالیت های تخصصی اوقات فراغت برای عموم مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار کردند.

وی افزود: 20 هزار نفر مخاطب این مراکز در فصل تابستان بودند که بیش از 90 درصد آن در گروه سنی 7 تا 25 سال بودند.

رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با بیان اینکه تخصص محوری، تیم سازی، نشاط و شادابی و مهارت پروری رویکرد فعالیت های اوقات فراغت این شهرستان است، تصریح کرد: فعالیت های فراغتی تنها مختص فصل تابستان نبوده و در طول سال ادامه پیدا می کند.

وی به چهارمین دوره جشنواره اوقات فراغت طهران اشاره کرد و گفت: رویکرد این رویداد در سال جاری شناسایی اعضای برتر هر پایگاه اوقات فراغت در بازه های زمانی سه ماهه است تا مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 20 هزار نفر مخاطب از برنامه های اوقات فراغت در تیران

بهره مندی 20 هزار نفر مخاطب از برنامه های اوقات فراغت در تیران