مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-16سياسي

سامانه ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس از 27 مهرماه فعال می شود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سامانه ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس از تاریخ 27 مهرماه جاری تا سوم آبان ماه فعال می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  امروز دولت سیزدهم در برخی بخش ها مظلوم واقع شده دلیل آن این است که در بیان اقدامات صرفا به اطلاع رسانی اکتفا کرده ایم و تبلیغات نکردیم که این نقش بر عهده اصحاب رسانه است.

وی افزود: همان طور که نقد اصحاب رسانه را با جان و دل می پذیریم، انتظار داریم هر کجا مسوولی کار شایسته و درستی انجام میدهد اطلاع رسانی آن صورت گیرد تا انگیزه ای برای همه باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: دولت اقدامات بزرگی انجام داده ولی آنطور که باید و شاید این کارها به گوش مردم نرسیده و اطلاع درستی از این اقدامات ندارند.

نظری بیان کرد: عرصه کار بسیار گسترده است و هفته دولت فرصتی شد تا بخشی از اقداماتی که دولت در طول دو سال گذشته انجام داده است را اطلاع رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: دولت میراث دار موضوعاتی است که خود  باعث آن نبوده اما طرح های نیمه تمامی که در خوشبینانه ترین حالت باید دو سال دیگر به بهره برداری می رسید  بعد از چندین سال وقفه با همت جهادی مسوولین  به اتمام رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس از 27 مهرماه فعال می شود

سامانه ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس از 27 مهرماه فعال می شود