مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:562023-10-12سياسي

کنگره علمی علامه بلادی بوشهری برگزار می شود


نهمین کنگره علمی علامه بلادی بوشهری 13 آذرماه در بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر، اظهار داشت: یکی از برکات برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) معرفی و شناساندن بیشتر این عالم بزرگ به آحاد جامعه به ویژه قشر حوزوی بود.

وی با بیان اینکه کنگره پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) نقش مهمی در معرفی علمای بلاد داشته، گفت: این کنگره نقش به سزایی در به قلم به دست شدن طلاب و اساتید حوزه و دیگر روحانیون داشته و موجب ارتقای سطح تحقیق و پژوهش آنها شده و لذا طلاب و اساتید از این حیث پیشرفت خوبی داشتند.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان اینکه طی هشت دوره اخیر آثار چه به لحاظ کمی و چه کیفی مطلوب و رضایت بخش بوده است، گفت: سال به سال به کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه های این کنگره علمی پزوهشی افزوده شده است.

حجت الاسلام جمالی از برگزاری نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در 13 آذر مصادف با سالروز شهادت شهید حجت الاسلام عاشوری و روز روحانیت استان خبر داد و گفت: این کنگره در مصلی جمعه بوشهر با حضور روحانیون، ائمه جمعه، طلاب، اساتید حوزه و دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره علمی علامه بلادی بوشهری برگزار می شود

کنگره علمی علامه بلادی بوشهری برگزار می شود