مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-01بين الملل

ژنرال ارشد صهیونیست: هیچ زمانی وضعیت امنیت ملی اسراییل تا این حد آشفته نبود


معاون اسبق رییس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی گفت که هیچ زمانی وضعیت امنیت داخلی این رژیم را تا این حد آشفته ندیده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دان هرییل معاون اسبق رییس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی شب گذشته (شنبه) در جمع مخالفان بنیامین نتانیاهو در تل آویو، گفت که کابینه او موجب چند تکه شدن نهادهای امنیتی و ارتش شده است.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، دان هرییل در جمع دهها هزار نفر از کسانی که برای سی و نهمین هفته علیه طرح موسوم به اصلاحات قضایی در منطقه کاپپلان در تل آویو جمع شده بودند، گفت: هیچ زمانی در طول عمرم امنیت ملی اسراییل را تا این حد بد و آشفته ندیده بودم، این دولت خبیث موجب چند تکه شدن ارتش شده و یک خطر موجودیت واقعی برای اسراییل ایجاد کرده است .

او افزود: اقدامات دولت برای تضعیف دادگاه عالی منجر به آسیب های جدی به نیروهای ذخیره در مهم ترین یگان های ارتش اسراییل و از دست دادن کارایی و ظرفیت مهم عملیاتی شده است، این آسیب ها به یگان های رسمی و ساختار ارتش اسراییل نیز سرایت خواهد کرد و تازه این پایان کار نیست .

این ژنرال ارشد صهیونیست همچنین با اشاره به قانون معافیت کامل دانش آموختگان مدارس دینی از خدمت سربازی، گفت: تصویب این قانون باعث کاهش انگیزه جذب نیرو و از هم پاشیدگی سریع دستگاه منظم ارتش اسراییل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال ارشد صهیونیست: هیچ زمانی وضعیت امنیت ملی اسراییل تا این حد آشفته نبود

ژنرال ارشد صهیونیست: هیچ زمانی وضعیت امنیت ملی اسراییل تا این حد آشفته نبود