مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:552023-09-23بين الملل

تنش بین ارتش لبنان و رژیم موقت در مرز جنوبی با شلیک بمب های دودزا


نظامیان رژیم صهیونیستی و نیروهای ارتش لبنان در نوار مرزی جنوبی این کشو، اقدام به تبادل شلیک بمب های دودزا به سوی یکدیگر کردند که با دخالت یونیفل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های لبنانی امروز (شنبه، 23 سپتامبر)، گزارش دادند که نیروهای ارتش لبنان و نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار مرزی، بمب های دودزا رد و بدل کردند که در نهایت با دخالت نیروهای یونیفل، آرامش به منطقه بازگشت.

  خبرگزاری رسمی لبنان نوشت که نیروهای رژیم صهیونیستی به سوی نیروهای ارتش لبنان که در حال همراهی با یک بولدوزر لبنانی برای پاکسازی اقداماتی که دو روز پیش، بولدوزرهای اسراییلی در اراضی مزرعه بسطره یکی از مزارع شبعا در جنوب لبنان انجام داده بود، بمب های صوتی و دودزا شلیک کردند.

  در پی آن، نیروهای گشتی ارتش لبنان نیز خود را به محل درگیری رساندند و با شلیک بمب های دودزا به سوی نیروهای گشتی رژیم صهیونیستی، مقابله به مثل کردند.

  نیروهای هندی وابسته به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) نیز خود را به مکان درگیری رساندند و آرامش را به محل تنش بازگرداندند.

  المنار نیز نوشت: تانک های مرکاوای رژیم صهیونیستی در مزرعه بسطره، در مقابل حرکت بولدوزر لبنانی که در حال پر کردن شکاف ایجاد شده در اراضی آزاد شده در مزارع شبعا بود، به حالت آماده باش درآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش بین ارتش لبنان و رژیم موقت در مرز جنوبی با شلیک بمب های دودزا

تنش بین ارتش لبنان و رژیم موقت در مرز جنوبی با شلیک بمب های دودزا