مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-21حوادث

دپوی لاستیک های 15 میلیارد تومانی در دامداری


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 801 حلقه لاستیک ایرانی و خارجی مربوط به خودروهای سنگین به ارزش 150 میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک دامداری خبر داد.

- حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی، با رصد و اشراف اطلاعاتی خود از دپوی غیر مجاز لاستیک خودروهای سنگین در یک دامداری واقع در حومه شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، از محل مورد نظر بازرسی کردند که در نتیجه تعداد 794 حلقه لاستیک خودروی سنگین داخلی و 7 حلقه لاستیک خودروی سنگین خارجی کشف شدند.

علینقیان پور عنوان کرد: با توجه به اینکه لاستیک های مکشوفه در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده و به صورت غیرمجاز در این محل دپو شده بودند، براساس تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشمول جرم قاچاق شده و با حکم مرجع قضایی تمامی این لاستیک ها توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی لاستیک های 15 میلیارد تومانی در دامداری

دپوی لاستیک های 15 میلیارد تومانی در دامداری