مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 18:052023-09-26سياسي

«جهاد تببین، خدمت و امیدآفرینی» بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است


با توجه به گشوده شدن فصل نوین دفاع مقدس، با جهاد نوین با دشمن مقابله کنیم که مسوولان، بسیجیان و مردم باید از دشمن پیشی بگیرند و با سه جهاد تبیین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، امیر محمد نیک آمال در نشست مقاومت و فتح قله ها که ظهر امروز به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین در سالن افشار سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد، با اشاره به جنگ ترکیبی و هیبریدی دشمن علیه نظام اسلامی اظهار کرد: دشمن با راه اندازی جنگ شناختی و ترکیبی، فرهنگ، باورها و ذهن مردم را نشانه گرفته و درصدد تغییر نگرش مردم است که باید با توجه به گشوده شدن فصل نوین دفاع مقدس، با جهاد نوین با دشمن مقابله کنیم.

در این راستا مسوولان، بسیجیان و مردم باید از دشمن پیشی بگیرند و با سه جهاد تبیین، امید آفرینی و خدمت با جنگ ترکیب دشمن مقابله کنند.

وی تبیین وقایع نوین و دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات و اتفاقات خوب و مثبت صورت گرفته در ایران اسلامی را برای آحاد جامعه ضروری دانست و افزود: دشمن با جنگ ترکیبی درصدد دور شدن اخبار و اقدامات خوب از اذهان مردم است و با انتشار اخبار منفی و اتفاقات بد درصدد جایگزینی یاس و ناامیدی به جای امیدواری است.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج با اشاره به رقم خوردن مقوله راهیان و اردوهای پیشرفت در بسیج ادامه داد: با تحقق این اردوها، دستاوردها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تببین، خدمت و امیدآفرینی» بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

«جهاد تببین، خدمت و امیدآفرینی» بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است