مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-06بين الملل

حمایت ترامپ از «جیم جردن» برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا


دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا از «جیم جردن» نماینده ایالت اوهایو به عنوان جایگزین کوین مک کارتی به عنوان ریاست مجلس نمایندگان آمریکا حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال برکناری کوین مک کارتی از ریاست مجلس نمایندگان آمریکا و اوضاع هرج و مرج و بلاتکلیف مجلس قانونگذاری این کشور، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا که همچنان نفوذ زیادی بر حزب جمهوریخواه دارد در شبکه اجتماعی شخصی خود از جیم جردن نماینده ایالت اوهایو برای این پست حمایت کرد.

رییس جمهور سابق آمریکا که با اتهامات زیاد ی در دادگاه فدرال آمریکا نیز روبرو است اما به دنبال ورود دوباره به کاخ سفید در انتخابات 2024 است شب گذشته حمایت کامل خود را جیم جردن اعلام کرد.

ترامپ در بیانیه ای به بررسی ویژگیهای مثبت جردن پرداخت و افزود: او یک رییس مجلس عالی خواهد بود و مورد حمایت کامل و قاطع من است.

حمایت ترامپ از جردن درحالیست که پیش از این تروی نلز نماینده جمهوریخواه ایالت تگزاس گفته بود که او قصد دارد ترامپ را به عنوان نامزد ریاست مجلس معرفی کند! اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بامداد چهارشنبه با 216 رأی موافق و 210 رأی مخالف، مک کارتی را از سمت ریاست این مجلس کنار گذاشتند تا لقب کوتاهترین زمان حضور در این سمت (269 روز) از سال 1876 به او تعلق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ترامپ از «جیم جردن» برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا

حمایت ترامپ از «جیم جردن» برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا