مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-11اقتصادي

رشد 125 درصدی ورود مسافر و گردشگر به منطقه آزاد ارس


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از رشد 125 درصدی ورود مسافر و گردشگر به منطقه آزاد ارس در نیمه اول سالجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محسن محمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران از رونق گردشگری منطقه در نیم سال اول 1402 خبر داد و اظهار کرد: بر اساس آمار در شش ماهه اول سالجاری یک میلیون و 958 هزار خودرو با پلاک غیربومی وارد منطقه شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ورود 872 هزار خودرو را ثبت کرده بود، افزایش 125 درصدی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مسافران و گردشگران ورودی به منطقه آزاد ارس به ترتیب از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، البرز، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، فارس و گیلان بوده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان با بیان اینکه تبلیغات رسانه ای و موج خبری ثبت جهانی ژئوپارک ارس  در ترغیب افراد به حضور در این منطقه موثر بوده است، تصریح کرد: در نیمه دوم سالجاری تلاش بر این است با برگزاری رویدادها و جشنواره ها، حضور گردشگران در ارس استمرار یابد.

وی تصریح کرد: در سالجاری میزبانی از اینفوتورها و آشنایی لیدرهای گردشگری با جاذبه های منطقه در افزایش تعداد تورهای گردشگری به مقصد ارس موثر واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 125 درصدی ورود مسافر و گردشگر به منطقه آزاد ارس

رشد 125 درصدی ورود مسافر و گردشگر به منطقه آزاد ارس