مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-16فرهنگي

«لَمْس» به چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران می رود/ روایتی از یک دختر باستان شناس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «لَمْس» به کارگردانی و تهیه کنندگی بردیا دیانت و نویسندگی محمد رحمتی، - لَمْس به چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران می رود/ روایتی از یک دختر باستان شناس فیلم کوتاه لَمْس به کارگردانی بردیا دیانت با اتمام مراحل فنی، آماده نمایش در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه لَمْس به کارگردانی و تهیه کنندگی بردیا دیانت و نویسندگی محمد رحمتی، با اتمام مراحل فنی، آماده نمایش در بخش استعداد نو چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران است.

همچنین هم زمان با اولین نمایش این فیلم کوتاه که قرار است در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران باشد، این اثر خود را برای حضور در دیگر جشنواره های بین المللی داخلی و خارجی آماده می کند.

لَمْس اولین تجربه کارگردانی بردیا دیانت است در حالی که پیش تر به عنوان بازیگر در سریال هایی، چون بی همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی و ملکهٔ گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده نقش آفرینی کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: پونه دانشجوی رشتهٔ باستان شناسی برای گذراندن دوره کارآموزی وارد محیط کار می شود؛ اما… رها بیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لَمْس» به چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران می رود/ روایتی از یک دختر باستان شناس

«لَمْس» به چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران می رود/ روایتی از یک دختر باستان شناس