مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 09:502023-09-28اقتصادي

روایت یک مدیرکل از بی انصافی در حق گچساران


مدیرکل کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 درصد مردم این شهر به واسطه صنعت نفت فنی کار بوده و این که می گویند در این شهر فنی کار وجود ندارد و باید از غیر بومی ها استفاده شود کاملا غیر عادلانه بوده و ما آن را قبول نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران نوذر شبرنگ در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار دوگنبدان با اشاره به معضل بیکاری، اشتغال و بکارگیری نیروهای غیر بومی در این شهرستان اظهار کرد: علی رغم اینکه گچساران یکی از شهرهای قطب صنعتی کشور می باشد متاسفانه بالاترین نرخ بیکاری در بین شهرهای استان را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: معضل بیکاری و اشتغال همیشه یکی از دغدغه های مسئولین بوده و این مشکل از گذشته وجود داشته و با همکاری دستگاههای اداری و اعضای  شورای شهر و با یک برنامه ریزی تا حدودی قابل رفع است.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای رفع بیکاری جوانان در این شهرستان که به قطب صنعتی معروف است در کنار شما خواهیم بود و با هیچ کسی تعارف و یا ترسی از کسی نخواهیم داشت.

شبرنگ با اشاره به استفاده از نیروهای غیر بومی در پتروشیمی گچساران عنوان کرد: متاسفانه تعداد زیادی نیرو غیر بومی در این شرکت مشغول به کار بود که با اتمام پروژه بیشتر آنها اخراج شدند و با تدابیر ونشست های مختلف با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک مدیرکل از بی انصافی در حق گچساران

روایت یک مدیرکل از بی انصافی در حق گچساران