مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-18سياسي

محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی در اجتماع بامدادی سمنانی ها در معراج الشهدا


جمعی از مردم سمنان بامداد امروز در حرکتی خودجوش با حضور در معراج شهدای سمنان جنایت صهیونیست ها در بمباران و حمله به بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

- ایسنا/سمنان جمعی از مردم سمنان بامداد امروز در حرکتی خودجوش با حضور در معراج شهدای سمنان جنایت صهیونیست ها در بمباران و حمله به بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

در این آیین که بعد از نماز صبح امروز 26 مهرماه در جوار آرامگاه شهدای گمنام معراج شهدای سمنان سمنان برگزار شد، جمعی از اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهایی این جنایت هولناک صهیونیست ها و سکوت مرگ بار سازمان های بین المللی حقوق بشر را محکوم کردند.

مردم سمنان با سر دادن شعارهایی همچون؛ مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، عزا عزاست امروز، لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین(ع)است، آتشفشان مردم از شرر امریکاست، جنایت صهیونیست زیر سر امریکاست و.

انزجار خود از رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیستی را فریاد زدند.

مردم سمنان در این حرکت خودجوش با در دست داشتن پرچم های فلسطین، حزب الله لبنان و پرچم جمهوری اسلامی، کشورهای اسلامی را به حمایت از محور مقاومت فراخواندند.

همچنین مردم در پایان این مراسم با به آتش کشیدن پرچم رژیم جعلی اسراییل، نفرت و انزجار خود را از ظلم آشکار صهیونیست ها و حامیان غربی آنها اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی در اجتماع بامدادی سمنانی ها در معراج الشهدا

محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی در اجتماع بامدادی سمنانی ها در معراج الشهدا