مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-01سياسي

دشمنان به دنبال تداوم فتنه گری تا زمان برگزاری انتخابات هستند


شورای نگهبان به عنوان یک نهاد مرکزی و حیاتی برای حفظ نظام، اسلام، قانون اساسی، ارزش ها و انقلاب اسلامی است.

- وزیر اطلاعات گفت: شورای نگهبان به عنوان یک نهاد مرکزی و حیاتی برای حفظ نظام، اسلام، قانون اساسی، ارزش ها و انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای نگهبان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در گردهمایی اعضای هیات های نظارت استانی که با عنوان همایش انتخابات قوی، منظم و مؤثر در شهر مشهد مقدس برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اظهار کرد: شورای نگهبان به عنوان یک نهاد مرکزی و حیاتی برای حفظ نظام، اسلام، قانون اساسی، ارزش ها و انقلاب اسلامی است.

وزارت اطلاعات تکلیف خود می داند که به شکل همه جانبه و با تمام امکاناتش در خدمت انتخابات باشد و در راستای تحقق راهبردهای اعلامی با هیات های نظارت، شورای نگهبان و وزارت کشور همکاری کند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی را مکلف به جهاد تفاهم کردند که این هم افزایی، مشارکت، انسجام و همراهی امروز ثمره اش پیروزی و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید تلاش کنیم این اقتدار امنیتی که به برکت همگرایی به وجود آمده تداوم پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال تداوم فتنه گری تا زمان برگزاری انتخابات هستند

دشمنان به دنبال تداوم فتنه گری تا زمان برگزاری انتخابات هستند