مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-16اقتصادي

آب سد شیرین دره همچنان از مدار بجنورد خارج است/ تجهیز 3 چاه آب شرب در 2 روز


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: آب سد شیرین دره همچنان از مدار بجنورد خارج است اما با اقدامات انجام شده شاهد کاهش موارد افت فشار و قطعی آب شرب مشترکان هستیم.

- ایسنا/خراسان شمالی قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: آب سد شیرین دره همچنان از مدار بجنورد خارج است اما با اقدامات انجام شده شاهد کاهش موارد افت فشار و قطعی آب شرب مشترکان هستیم.

منصور درتومی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نیمی از آب شرب شهر بجنورد و 14 روستای اطراف آن از محل سد شیرین دره تامین می شود اما اکنون شش روز است که از مدار شبکه خارج شده است.

وی ادامه داد: آب مورد نیاز شهر بجنورد و 14 روستای اطراف آن 800 لیتر بر ثانیه است که 400 لیتر بر ثانیه آن از سد شیرین دره تامین می شد اما اکنون این ظرفیت از مدار خارج شده و طی روزهای گذشته با اُفت فشار و گاها قطعی آب شرب مواجه بودیم.

وی افزود: پیش بینی می شد که آب سد طی روز گذشته زلال شود تا بتوانیم آن را تصفیه و به شبکه توزیع آب شرب منتقل کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

علت آن هم این است که پس از بارش های هفته گذشته، همچنان پس از شش روز سیلاب وارد سد می شود که سبب تلاطم و عدم زلال شدن آب می شود که نتیجه آن، گل آلود شدن و عدم امکان تصفیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد شیرین دره همچنان از مدار بجنورد خارج است/ تجهیز 3 چاه آب شرب در 2 روز

آب سد شیرین دره همچنان از مدار بجنورد خارج است/ تجهیز 3 چاه آب شرب در 2 روز