مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-17اقتصادي

جلوگیری از فعالیت 224 چاه غیرمجاز در مازندران طی نیمه نخست امسال


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: بهار و تابستان امسال برای جلوگیری از برداشت بی رویه و غیرقانونی آب های زیرزمینی مجموعا نسبت به پلمب یا پیشگیری از حفاری غیرمجاز 224 حلقه چاه اقدام شد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: بهار و تابستان امسال برای جلوگیری از برداشت بی رویه و غیرقانونی آب های زیرزمینی مجموعا نسبت به پلمب یا پیشگیری از حفاری غیرمجاز 224 حلقه چاه اقدام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران، حیدر داوودیان اظهار کرد: امسال با توجه به کاهش بارندگی ها و کم شدن آورد رودخانه های استان در ابتدای فصل کشاورزی در مناطق مختلف استان، اقدام برای برداشت غیرمجاز آب های زیرزمینی افزایش یافته بود که برای جلوگیری از بالا رفتن خسارت این برداشت ها، پایش در نقاط مختلف استان نیز تشدید شد.

وی افزود: همکاران ما در نیمه نخست سال جاری 126 چاه غیرمجاز را پس از انجام مراحل قانونی پلمب و از مدار تأمین آب کشاورزی استان خارج کردند.

از این تعداد 29 مورد پلمب در شهرستان های ساری و میاندورود انجام شد که بیشترین آمار بین ادارات منابع آب شهرستان های مازندران در نیمه نخست سال است.

بابل و جویبار نیز به ترتیب با 23 و 22 مورد پلمب چاه پس از ساری قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فعالیت 224 چاه غیرمجاز در مازندران طی نیمه نخست امسال

جلوگیری از فعالیت 224 چاه غیرمجاز در مازندران طی نیمه نخست امسال