مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-11اقتصادي

خرید 10 میلیون تن گندم نیاز نان کشور را تأمین کرده است


مدیرکل دفتر غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه 70 درصد از تولیدات کشور در بخش زارعت است گفت: خرید 10 میلیون تن گندم نیاز نان کشور را تأمین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرامک عزیزکریمی ظهر امروز در نشست فصلی معاونین تولیدات گیاهی و مدیران زراعت سراسر کشور با بیان اینکه همدان 400 هزار هکتار از طرح جهش تولید در دیم زارها را با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بر عهده دارد اظهار کرد: در این حوزه سال گذشته بیش از 500 خودرو برای 21 استان و بیش از یک هزار کارشناس از نظام مهندسی گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه طی سال های  اخیر رکورد خوبی در خرید گندم ایجاد شده است افزود: خرید 10 میلیون تن گندم نیاز نان کشور را تأمین کرده است.

مدیرکل دفتر غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی یادآور شد: خرید تضمینی جو به 3 میلیون و 700 هزار تن در سال جاری رسید همچنین در حبوبات نیز وضعیت خوب بود، درباره دانه های روغنی نیز سال آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه 70 درصد از تولیدات کشور در بخش زارعت است و ویترین آن گندم، جو و دانه های روغنی به شمار می رود اضافه کرد: سال هایی که گندم خوب خریداری می شود اکثرا بر کیفیت این محصول  توجه ویژه به خرج می دهند در حالی که اگر نانوایی پخت نان را صحیح به انجام نمی رساند متوجه کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 10 میلیون تن گندم نیاز نان کشور را تأمین کرده است

خرید 10 میلیون تن گندم نیاز نان کشور را تأمین کرده است