مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-02ورزشي

حمایت کمیته امداد از 370 نخبه کردستانی


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کردستان گفت: 370 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان جزو نخبگان هستند.

- ایسنا/کردستان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کردستان گفت: 370 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان جزو نخبگان هستند.

سید جمال زریان، در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه از میان جامعه تحت حمایت استعدادهای بالقوه و نهفته ای وجود دارد، اظهار کرد: یکی از رسالت های حوزه فرهنگی کمیته امداد شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر از میان خانواده های تحت حمایت است.

وی افزود: این کار از طریق شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر قرآنی، تحصیلی، علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری انجام می شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: تاکنون 370 نخبه و استعداد برتر از میان خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان شناسایی و اطلاعات آنها ثبت شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 321 نفر دانش آموز، 44 نفر دانشجو، یک نفر طلاب دینی و چهار نفر غیر محصل هستند، تصریح کرد: 316 نفر از این افراد در زمینه تحصیلی، 37 نفر در زمینه ورزشی، 6 نفر در زمینه امور فرهنگی و هنری، چهار نفر در زمینه علمی و پژوهشی و هفت نفر نیز در زمینه قرآنی مقام و رتبه های برتر را کسب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد از 370 نخبه کردستانی

حمایت کمیته امداد از 370 نخبه کردستانی