مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-25حوادث

افزایش 94 درصدی دستگیری خُرده فروشان مواد مخدر در تیران و کرون


فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از افزایش 94 درصدی خُرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از افزایش 94 درصدی خُرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

سرهنگ یوسف بهرام پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیامدهای اجتماعی گرایش به مواد مخدر، اظهار کرد: یکی از مهم ترین چالش های این حوزه، فعالیت خُرده فروشان مواد مخدر است که نسل جوان را تهدید می کند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری این دسته از افراد در قالب طرح های امنیت اجتماعی و گشت و کنترل های انتظامی انجام و این افراد راهی زندان می شوند.

فرمانده انتظامی تیران و کرون با بیان اینکه خرده فروشان مواد مخدر از دیگر نقاط استان اصفهان در شهر و روستاها اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند، تصریح کرد: میزان دستگیری این دسته از مجرمان در شش ماهه امسال رشد 94 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: با دستگیری این دسته از افراد، باندهای واردات و توزیع مواد مخدر شناسایی و جهت صدور قرار نهایی مجازات به دادسرا و محاکم قضایی معرفی شده اند.

بهرام پور آموزش و ارائه خدمات مشاوره برای پیشگیری از اعتیاد را مهم خواند و یادآور شد: دروازه های ورود به اعتیاد مثل سیگار و قلیان باید مدیریت شوند و خانواده ها مراقب فرزندان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 94 درصدی دستگیری خُرده فروشان مواد مخدر در تیران و کرون

افزایش 94 درصدی دستگیری خُرده فروشان مواد مخدر در تیران و کرون