مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 07:202023-10-09اجتماعي

زمان رهاسازی درنای بلژیکی مشخص شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره زمان رهاسازی درنای بلژیکی مهمان در تالاب فریدونکنار گفت: با توجه به تجربه گذشته طی دهه اول آبان ماه انتظار داریم درنای امید در سطح تالاب فریدونکنار فرود بیاید و فرآیند رهاسازی و کنار هم قراردادن درنای رویا را خواهیم داشت.

- عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره آخرین وضعیت درنای رویا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر پرنده درنای رویا با همان تمهیدات صورت گرفته، در سازه مستقر است و در همان مجموعه مجاورت تالاب بین المللی فریدونکنار در حال نگهداری است.

وی با اشاره به گذر از اوج گرما و رطوبت بالای هوای تابستان، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از جمله سیستم خنک کننده و مه پاش و سایر که برای درنای رویا اندیشیده شده، شرایط تابستان را سپری کردیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه دو محیط بان به صورت 24 ساعته در محل حضور دارند، تصریح کرد: با توجه به تجربه گذشته طی دهه اول آبان ماه انتظار داریم درنای امید در سطح تالاب فریدونکنار فرود بیاید و فرآیند رهاسازی و کنار هم قراردادن درنای رویا را خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طی سال های گذشته درنای امید مهمان تالاب فریدونکنار است اما امسال سال متفاوتی برای این پرنده خواهد بود، چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان رهاسازی درنای بلژیکی مشخص شد

زمان رهاسازی درنای بلژیکی مشخص شد