مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-10دانش

اختصاص سالانه 30 بورس در رشته های مختلف تحصیلی به دانشجویان کشورهای عضو D-8


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سومین نشست هیات امنای دانشگاه بین المللی D-8 گفت: ایران مایل است کشورهای عضو نیز هر یک به اندازه ظرفیت خود، با اقدام متقابل چندجانبه به تقویت این دانشگاه بین المللی کمک کنند.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سومین نشست هیات امنای دانشگاه بین المللی D-8 گفت: ایران مایل است کشورهای عضو نیز هر یک به اندازه ظرفیت خود، با اقدام متقابل چندجانبه به تقویت این دانشگاه بین المللی کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در آغاز سخنان خود در سومین جلسه هیات امنای دانشگاه بین المللی D-8 در همدان؛ اظهار داشت: بیش از چهار سال از برگزاری اولین نشست هیات امنای دانشگاه بین المللی D-8 می گذرد و جمهوری اسلامی ایران تاکنون میزبان دو جلسه هیات امنای این دانشگاه بوده است.

وی گفت: قبل از هرچیزی، لازم می دانم تاکید کنم که در دولت سیزدهم ایران به ریاست جمهوری جناب آقای دکتر رییسی، همکاری با کشورهای اسلامی و کشورهای در حال توسعه، اولویت و سیاستی کلیدی است و سازمان همکاری اقتصادی D-8 نیز در چارچوب همین سیاست، جایگاهی ویژه و درخور توجه دارد.

وزیر علوم گفت: شش سال قبل، وقتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران مُدالیته تاسیس دانشگاه بین المللی D-8 را به کشورهای عضو ارایه کرد و این مُدالیته به تصویب وزیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سالانه 30 بورس در رشته های مختلف تحصیلی به دانشجویان کشورهای عضو D-8

اختصاص سالانه 30 بورس در رشته های مختلف تحصیلی به دانشجویان کشورهای عضو D-8