مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-18سياسي

خادمان حسینی در فعالیت های اجتماعی مشارکت بیشتری داشته باشند


خادمان حسینی بعنوان معتمدان مردم باید از ظرفیت های خود در جهت فعالیت های اجتماعی و همراهی در پیشبرد اهداف استان در راستای کمک به آبادانی و ایجاد همبستگی و اتحاد اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، صبح امروز در مراسم تجلیل از خادمان حسینی که شامگاه سه شنبه در سالن همایش های شهید غفورزاده هیات انصار الامام رزمندگان کرج برگزار شد، ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه مردم مظلوم شهرغزه و فلسطین، گفت: از خداوند متعال می خواهیم که هر چه زودتر وعده صادق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که تا 25 سال دیگر از رژیم غاصب آثاری نمی ماند، محقق شود.

وی با تکریم خادمان حسینی و تقدیر از تلاش های صورت گرفته، ادامه داد: براساس بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، راهپیمایی اربعین قوت جبهه مقاومت اسلامی است و مراسم با عظمت جهانی است و با تلاش های خادمان حقیقی حسینی توسعه بیشتری می یابد.

عبداللهی گفت: سال گذشته استان البرز در ارزیابی های صورت گرفته رتبه برتر کشور در برگزاری مراسم اربعین را بدست آورده است که حاصل فعالیت های منسجم، جدیت و علاقه قلبی به مکتب امام حسین (ع) است.

وی افزود: ضرورت دارد برای سال های آینده تمامی ابعاد مختلف برگزاری مراسم را مورد بررسی قرار دهیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان حسینی در فعالیت های اجتماعی مشارکت بیشتری داشته باشند

خادمان حسینی در فعالیت های اجتماعی مشارکت بیشتری داشته باشند