مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-08سياسي

ایران جزو چند کشور سازنده کیت تشخیص DNA است


معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در نتیجه تلاش های انجام شده در حال حاضر کشورمان جزو چند کشور معدود در جهان است که تکنولوژی کیت تشخیص ژنتیکی که در تعیین هویت اشخاص و DNA کاربرد دارد را ساخته است.

- ایسنا/البرز معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در نتیجه تلاش های انجام شده در حال حاضر کشورمان جزو چند کشور معدود در جهان است که تکنولوژی کیت تشخیص ژنتیکی که در تعیین هویت اشخاص و DNA کاربرد دارد را ساخته است.

آیین تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز با حضور رییس کل دادگستری استان، معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی کشور، رییس حفاظت و اطلاعات سازمان پزشکی قانونی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، اعضای شورای قضایی و جمعی از پزشکان و کارکنان اداره کل پزشکی قانونی در سالن شهدای قوه قضاییه دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فاضلی هریکندی در ابتدای این مراسم با تاکید بر اهمیت و جایگاه پزشکی قانونی در نظام قضایی کشور تدبیر قانون گذار در خصوص تشکیل و نحوه مدیریت پزشکی قانونی را یادآور شد و گفت: کارشناسان و متخصصین رشته های مختلف از جمله کارگزاران عدالت هستند که در احراز موضوع و واقعیت خارجی و در فرایند رسیدگی به پرونده ها به قاضی کمک می کنند و نه فقط برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو چند کشور سازنده کیت تشخیص DNA است

ایران جزو چند کشور سازنده کیت تشخیص DNA است