مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-19سياسي

جنایت کشتار مردم مجروح بیمارستان المعمدانی، قساوت بی سابقه در تاریخ بشریت است


فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: جنایت کشتار مردم مجروح بیمارستان المعمدانی رقساوت و کینه توزی بی سابقه در تاریخ بشریت است و این قتل عام و نسل کشی با پاسخ قاطع جبهه مقاومت اسلامی پاسخ داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه امروز در همایش محکومیت جنایت رژیم صهیونسیتی در تهاجم وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه، اظهار کرد: در این فاجعه ضدبشری قلوب آزادگان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان از هر مرام و مسلکی را جریحه دار گردید و ما از اعماق جان، شهادت خیل عظیم مردم مسلمان فلسطین که بی گناه و معصومانه به خون کشیده شدند را تسلیت عرض میکنیم.

وی افزود: امروز علاوه بر مردم ایران، تمام ملت های جهان در شهرهای اروپا و آمریکا بیدار شدند و به خیابان ها می آیند چون به خوبی به فلسفه اساسی شکل گیری رژیم غاصب اسراییل توسط انگلیس خبیث آگاه شدند و دیگر بدون پذیرش سانتاژهای رسانه های غربی، یاوه گویی های بنگاه های شایعه پراکنی خبری را قبول ندارند.

خادم سیدالشهدا جنایت کشتار مردم مجروح بیمارستان المعمدانی را قساوت و کینه توزی بی سابقه در تاریخ بشریت عنوان کرد و ادامه داد: یقیناً این قتل عام و نسل کشی فلسطینیان با پاسخ قاطع جبهه مقاومت اسلامی پاسخ داده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت کشتار مردم مجروح بیمارستان المعمدانی، قساوت بی سابقه در تاریخ بشریت است

جنایت کشتار مردم مجروح بیمارستان المعمدانی، قساوت بی سابقه در تاریخ بشریت است