مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-09سياسي

شهردار برای انجام وظایف و مسئولیت های خود باید اختیار داشته باشد


در جلسه امروز شورای شهر اهواز دستورکار طرح تقلیل اختیارات شهردار مطرح شد و برخی از اعضای مخالف این طرح نظرات خود در این زمینه را ارائه دادند.

- ایسنا/خوزستان در جلسه امروز شورای شهر اهواز دستورکار طرح تقلیل اختیارات شهردار مطرح شد و برخی از اعضای مخالف این طرح نظرات خود در این زمینه را ارائه دادند.

علی مدد هاشم پور عضو شورای شهر اهواز در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورا که امروز (17 مهرماه) برگزار شد، در خصوص طرح تقلیل اختیارات شهردار اظهار کرد: بدون شک اولویت همه ما برای انجام معاملات بزرگ، برگزاری مناقصه است زیرا در فرآیندی رقابتی و شفاف کار واگذار می شود اما در شرایط خاص و شرایط غیر قابل پیش بینی که برگزاری فرآیند مناقصه میسر و مقدور نباشد پس از ارائه گزارش توجیهی مبنی بر ضرورت انجام کار به صورت ترک تشریفات پس از تایید در کمیسیون مقرر در ماده 14 آیین نامه معاملات، معامله از طریق ترک تشریفات مناقصه انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 24 خردادماه امسال، هیات وزیران حد نصاب ترک تشریفات شهرداری های مراکز استان ها را برای هر مورد بالغ بر 9 میلیارد و 600 میلیون تومان مصوب و ابلاغ کرد که با بررسی تفویض اختیار شورای شهر چند مرکز استان از جمله مشهد، تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و زاهدان، تا سقف حد نصاب اعلامی هیات وزیران به شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار برای انجام وظایف و مسئولیت های خود باید اختیار داشته باشد

شهردار برای انجام وظایف و مسئولیت های خود باید اختیار داشته باشد