مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-30پزشكي

فراخوان جشنواره برترین های حوزه سلامت سالمندان منتشر شد


هم زمان با 9 مهر(اول اکتبر) روز جهانی سالمندی، با رونمایی از پوستر فراخوان «اولین جشنواره ملی برترین های حوزه سلامت سالمندی»، این جشنواره وارد فاز اجرایی شد.

- هم زمان با 9 مهر(اول اکتبر) روز جهانی سالمندی، با رونمایی از پوستر فراخوان اولین جشنواره ملی برترین های حوزه سلامت سالمندی ، این جشنواره وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید حمزه زاده ضمن رونمایی از پوستر جشنواره ملی برترین های حوزه سلامت سالمندی گفت: جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بر اساس مأموریت و رسالت سازمانی خود، در چند سال گذشته در نظر دارد نخستین جشنواره ملی برترین های سلامت سالمندی را در سال جاری برگزار نماید.

بدین منظور از نهم مهرماه و هم زمان با روز جهانی سالمندی در یکم اکتبر، فراخوان جشنواره منتشر می شود.

رییس شورای سیاست گذاری این جشنواره با تأکید بر فرهنگ سازی سلامت سالمندی و حمایت از آثار و محصولات نوآورانه و فناورانه در سطح کشور و آشنایی جامعه دانشگاهی افزود: این جشنواره برای حضور تمامیِ دست اندرکاران و فعالان عرصه های مختلف با موضوع سلامت سالمندی ترتیب داده شده است، و قصد دارد ضمن شناسایی آثار تولیدشده در حوزه های مختلف مرتبط با موضوع اصلی جشنواره، برترین های سلامت سالمندی را در سه زمینه تخصصی پژوهش و فناوری ، فرهنگی و هنری و نوآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره برترین های حوزه سلامت سالمندان منتشر شد

فراخوان جشنواره برترین های حوزه سلامت سالمندان منتشر شد