مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:362023-10-10حوادث

شفت، شهرستانی ایمن در گیلان


فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه سرقت در شفت، هفت درصد کاهش یافته، گفت: شفت جزو شهرستان های امن در گیلان به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، سرهنگ مجید تقی زاده، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: اگر رسانه ها نباشند و روایت عملکرد اقدامات پلیس نباشد، رساندن پیام پلیس به مردم سخت می شود.

  وی با اشاره به نقش موثر و مثمر ثمر رسانه در شفت افزود: رسانه های فعال در شفت در بهترین نوع فعالیت رسانه ای در شهرستان ظاهر هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با اشاره به روند کاهشی سرقت در شفت بیان کرد: معضل سرقت از کابل و سیم برق و بعد از آن سرقت از ویلاهای خالی از سکنه بیشترین شمار سرقت در شفت را به خود اختصاص می دهند.

  تقی زاده بر لزوم تعبیه شدن سامانه م ها در ویلاها تاکید کرد و گفت: با تجهیز ویلاها به این تجهیزات شمار سرقت از خانه ها و ویلاها بسیار کاهش پیدا می کند.

  وی با بیان اینکه سرقت در شفت هفت درصد کاهش یافته، افزود: شفت جز شهرستان های امن در گیلان به حساب می آید.

  فرمانده انتظامی شهرستان شفت از پایش تصویری شهرهای شفت و احمدسرگوراب خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر چهار نقطه از ورودی شهر شفت و احمدسرگوراب به سیستم پایش تصویری مجهز شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفت، شهرستانی ایمن در گیلان

شفت، شهرستانی ایمن در گیلان