مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-27سياسي

آمادگی کمی در برابر زلزله احتمالی تهران وجود دارد


رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اساتید برجسته دانشگاه باید زنگ خطر و هشدار را برای مسئولین در ارتباط با زلزله تهران به صدا در بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آقامیری در چهارمین نشست مشترک مسئولین و اساتید مهندسی زلزله در قالب کارگروه افزایش تاب آوری سازه ها در برابر زلزله که به بررسی راهکارهای افزایش تاب آوری شهر تهران در برابر زلزله می پردازد، گفت: باید از اساتیدی که در سه جلسه گذشته با کارگروه افزایش تاب آوری همراهی داشتند و نظرات خود را مطرح کردند قدردانی کنم که در این جلسات مقرر شده نقطه نظرات اساتید در حوزه تاب آوری دسته بندی شود تا در روند کار مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: بحث زلزله تهران بارها در کمیته عمران مورد بررسی قرار گرفته و صحبت های زیادی برای افزایش تاب آوری تهران در برابر زلزله انجام شده؛ اما نظرات اساتید برجسته این حوزه متأسفانه در گذشته مغفول مانده و در مدیریت شهری، هیچ گاه این نظرات به صورت جامع مورد توجه قرار نگرفته است.

رییس کمیته عمران کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بحث زلزله تهران جدی است، افزود: برای ریل گذاری مسیر جلسات کارگروه افزایش تاب آوری سازه ها در برابر زلزله، سوالاتی مطرح شده تا اساتید برجسته دانشگاه در حوزه زلزله با پاسخ به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کمی در برابر زلزله احتمالی تهران وجود دارد

آمادگی کمی در برابر زلزله احتمالی تهران وجود دارد