مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-04سياسي

صنعت گردشگری طلایه دار حوزه های مختلف اقتصادی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: باتوجه به پتانسیل های ویژه گردشگری، صنعت فوق طلایه دار کلیه حوزه های اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عصر امروز در دومین نشست کسب و کار گردشگری استان اردبیل، اظهار کرد: صنعت گردشگری به شکل ویژه دارای پتانسیل های بسیار ویژه بوده و گستردگی این صنعت به حدی بوده که می شود ادعا کرد صنعت گردشگری طلایه دار کلیه حوزه های اقتصادی است.

وی افزود: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت سیزدهم، ارتباطات ایران و کشورهای همسایه در طی دو سال اخیر به شکل ویژه ای افزایش یافته است و این ارتباطات باید در سطح استان ها هم افزایش یابد و استان اردبیل آمادگی هرگونه ارتباطات اقتصادی، گردشگری، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی با کشورهای همسایه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: کلیه 12 شهرستان استان اردبیل پتانسیل تبدیل به قطب های مختلف در حوزه های گوناگون گردشگری، تاریخی و صنایع دستی است.

عبداللهی تشریح کرد: در سطح استان اردبیل، ظرفیت های بسیار ویژه ای در حوزه های مختلف تاریخی، گردشگری و طبیعت گردی وجود دارد و مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی، کوه سبلان و چشمه های آب گرم و درمانی از جمله سرآمدان حوزه های فوق استان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری طلایه دار حوزه های مختلف اقتصادی است

صنعت گردشگری طلایه دار حوزه های مختلف اقتصادی است