مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-30اقتصادي

رشد 103 درصدی واردات کالاهای اساسی از طریق مجتمع بندری انزلی


معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر گیلان از رشد 103 درصدی واردات کالاهای اساسی از طریق مجتمع بندری انزلی خبر داد و گفت: در حوزه واردات کالا شاهد رشد 90 درصدی بودیم.

- ایسنا/گیلان معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر گیلان از رشد 103 درصدی واردات کالاهای اساسی از طریق مجتمع بندری انزلی خبر داد و گفت: در حوزه واردات کالا شاهد رشد 90 درصدی بودیم.

مجتبی نظری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مجتمع بندری انزلی با 300 سال فعالیت تجاری، از پرسابقه ترین بنادر دریای خزر است، اظهار کرد: بندر انزلی به لحاظ تجاری دارای وجهه بسیار خوبی در تمام کشورهای حاشیه دریای خزر است و در حال حاضر نیز یکی از ظرفیت های استان برای فعالان تجاری محسوب می شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت های حوزه صادرات و واردات مجتمع بندری انزلی طی شش ماهه امسال، گفت: تعداد کل کشتی های ورودی از ابتدای سال جاری 377 فروند بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد رشد داشته است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به عملیات تخلیه و بارگیری نفتی و غیر نفتی در مجتمع بندری انزلی افزود: در شش ماهه نخست امسال، یک میلیون و 9115 تن تخلیه و بارگیری در این مجتمع بندری انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 44 درصدی را تجربه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 103 درصدی واردات کالاهای اساسی از طریق مجتمع بندری انزلی

رشد 103 درصدی واردات کالاهای اساسی از طریق مجتمع بندری انزلی