مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-04اجتماعي

احتمال وقوع بارش های شدید و طغیانی شدن رودخانه ها در شمال و شمال غرب کشور


سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به احتمال وقوع مقادیر بالای بارش در استان های شمالی و شمال غرب کشور و جاری شدن سیلاب در این استان ها در روزهای 12 و 13 مهر ماه هشدار داد.

- سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به احتمال وقوع مقادیر بالای بارش در استان های شمالی و شمال غرب کشور و جاری شدن سیلاب در این استان ها در روزهای 12 و 13 مهر ماه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیروز قاسم زاده، در این خصوص گفت: بر اساس نتایج مدل های پیش بینی هواشناسی و هشدارهای صادره از سوی سازمان هواشناسی و تحلیل سامانه بارشی فعال در نوار شمالی کشور، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 12 و 13 مهرماه احتمال وقوع سیل در استان های شمالی کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی دارای حساسیت بوده و در سطح هشدار برای وقوع سیلاب قرار دارند، ادامه داد: استان های کرمانشاه، کردستان، همدان، زنجان، قزوین، تهران، البرز، خراسان رضوی و بخش شمالی استان سمنان نیز شاهد بارش های رگباری خواهند بود.

قاسم زاده با اشاره به اینکه شدت وقوع بارش در برخی ساعات در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بالا خواهد بود، نسبت به افزایش ناگهانی دبی رودخانه ها و مسیل ها هشدار داد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع بارش های شدید و طغیانی شدن رودخانه ها در شمال و شمال غرب کشور

احتمال وقوع بارش های شدید و طغیانی شدن رودخانه ها در شمال و شمال غرب کشور