مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:102023-09-26فرهنگي

از «ایستاده در غبار» تا «کاروان شهید» در برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک»


پنجاه و سومین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه هایی در بخش های مختلف با مضمون دفاع مقدس روانه آنتن می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجله تصویری خیلی دور، خیلی نزدیک با محوریت پلی از گذشته پرافتخار تا آینده پرامید از تیرماه سال جاری روی آنتن شبکه دو سیما رفته است.

 در این مجله تصویری که قالب آن نمایشی است، بخش هایی از فیلم های سینمایی، سریال، برنامه های طنز نمایشی و مستندهای ایران و جهان به نمایش درخواهد آمد.

عبارت خیلی دور ناظر بر پخش آثار نوستالژیک ایران و جهان بوده و عبارت خیلی نزدیک ناظر بر پخش آثار جدید ایران و جهان است و این دو عبارت در کنار هم، پلی بین آثار گذشته تاکنون خواهد بود.

در پنجاه و سومین قسمت این برنامه قرار است گزیده ای از پشت صحنه فیلم سینمایی ایستاده در غبار محصول 1394 روانه آنتن شود و در بخش سینمایی گزیده ای از همین فیلم پخش می شود.

این برنامه در بخش قاب ناب ، اعزام بسیجیان به جبهه در سال 1364 و تصاویر آماده سازی رزمندگان در بهمن 1364 را به تصویر می کشد.

موسیقی کاروان شهید با صدای شهرام ناظری سال 1359، مداحی یاد امام و شهدا با نوای حاج سعید حدادیان در سال 1385 و نماهنگ ندیدم شهی با صدای علی فانی نیز در بخش شنیداری برنامه روانه آنتن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «ایستاده در غبار» تا «کاروان شهید» در برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک»

از «ایستاده در غبار» تا «کاروان شهید» در برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک»