مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-30حوادث

انجام بیش از هزار عملیات در سال جاری توسط آتش نشانی بروجرد


معاونت عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد گفت: یک هزار و 92 عملیات  در 6 ماهه اول امسال توسط آتش نشانی بروجرد انجام شده است.

- نادر موسیوند معاونت عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: یک هزار و 92 عملیات در 6 ماهه اول امسال توسط آتش نشانی بروجرد انجام شده است.

وی افزود: در 6 ماهه نخست امسال 275 مورد اطفا حریق زمین های کشاورزی و فضای سبز مهار شده که بیشترین آمار عملیات آتش نشانی در بروجرد بوده است.

معاون عملیات آتش نشانی بروجرد اظهار داشت: همچنین در این مدت 103 مورد اطفا حریق منازل مسکونی و واحدهای تجاری توسط آتش نشانی بروجرد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه اول امسال 164 مورد محبوس بودن در آسانسور امداد رسانی شده است، گفت: 117 مورد حیوانات موذی و خطرناک نیز از محل زندگی شهروندان زنده گیری شده است.

موسیوند افزود: از دیگر اقدامات آتش نشانی بروجرد در 6 ماهه اول امسال 123 مورد اطفا حریق مراکز فروش ضایعات و مخروبه ها و 45 مورد آتش سوزی خودرو و موتور سیکلت مهار شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت 27 مورد تصادفات جاده ای، 12 مورد سقوط در چاه، 13 مورد ریزش آوار و کشف جسد و 16 مورد جلوگیری از خودکشی توسط ماموران آتش نشانی بروجرد عملیاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از هزار عملیات در سال جاری توسط آتش نشانی بروجرد

انجام بیش از هزار عملیات در سال جاری توسط آتش نشانی بروجرد