مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-23فرهنگي

اعلام برنامه های کارگاه های جشنواره فیلم کودک


سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برای دانشجویان و دانش آموزان علاقه مند به فیلمسازی کارگاه های آموزشی را در پنج روز به صورت رایگان برگزار خواهد کرد.

- سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برای دانشجویان و دانش آموزان علاقه مند به فیلمسازی کارگاه های آموزشی را در پنج روز به صورت رایگان برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، علاقه مندان می توانند برای شرکت در این دوره تا روز دوشنبه 3 مهر 1402 به پرتال https://portal.

icff.

ir/ مراجعه و در بخش کارگاه های جشنواره ثبت نام کنند.

بر اساس این گزارش، کارگاه های آموزشی از روز شنبه 15 تا چهارشنبه 19 مهرماه به شرح زیر برگزار خواهد شد: 15 مهرماه: یافتن بهترین میزانسن برای مفهوم سکانس 16 مهرماه: فیزیک صدا، کار با ابزارهای صدابرداری و ریتم در تدوین 17 مهرماه: انتقال تجربه، تولید فیلم به زبان ساده و بازیگری به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان 18 مهرماه: نقش و کارکرد فیلم های آموزشی ، نقد فیلم و تولید و عرضه فیلم های کودکان 19 مهرماه: تولیدات مشترک فیلم های کودکان و نگاه خاص به جشنواره آشوکینوی لهستان .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های کارگاه های جشنواره فیلم کودک

اعلام برنامه های کارگاه های جشنواره فیلم کودک