مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-07سياسي

لزوم تدوین راهبرد مشخص در بحث اردوهای راهیان پیشرفت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بعد از اتفاقات سال گذشته که دشمن به دنبال القای ناامیدی در نوجوانان و جوانان بود حتما نیاز به تدوین راهبرد مشخص در بحث اردوهای راهیان پیشرفت داریم.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بعد از اتفاقات سال گذشته که دشمن به دنبال القای ناامیدی در نوجوانان و جوانان بود حتما نیاز به تدوین راهبرد مشخص در بحث اردوهای راهیان پیشرفت داریم.

بهنام نظری، 15 مهر ماه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی با اشاره به بزرگداشت هفته فراجا گفت: فراجا در راه دفاع از امنیت کشور شهدای زیادی را تقدیم کرده است و ما نیز از این مجموعه تقدیر و تشکر می کنیم و همواره این مجموعه را همراهی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امروز رزمندگان محور مقاومت در نوار غزه و کشور همیشه قهرمان فلسطین در مواجهه ای اقتدار آفرین، مواضع رژیم کودک کش و غاصب اسراییل را به بهترین شکل و با اقتدار مورد هدف قرار دادند و بسیاری از سربازان دشمن را به اسارت گرفتند و باریکه غزه ای که سالیان سال محدود و محصور شده بود را آزاد کردند.

نظری با بیان اینکه امروز ثمره محور مقاومت که به دستان شهید سلیمانی رشد یافته است را دیدیم گفت: اراده و وعده خداوند را در تسلط محور مقاومت بر رژیم کودک کش امروز مشاهده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین راهبرد مشخص در بحث اردوهای راهیان پیشرفت

لزوم تدوین راهبرد مشخص در بحث اردوهای راهیان پیشرفت