مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-26ورزشي

قالیباف به آفریقای جنوبی سفر کرد


رییس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور در نهمین مجمع پارلمانی گروه بریکس با هدف توسعه همکاری های پارلمانی میان کشورهای عضو در جهت غلبه بر تحریم ها و ارتقاء مناسبات اقتصادی، - رییس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور در نهمین مجمع پارلمانی گروه بریکس با هدف توسعه همکاری های پارلمانی میان کشورهای عضو در جهت غلبه بر تحریم ها و ارتقاء مناسبات اقتصادی، تهران را به مقصد آفریقای جنوبی ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه ملت، محمد باقر قالیباف ظهر امروز (سه شنبه، 4 مهرماه 1402) در رأس هیأتی پارلمانی با بدرقه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس، سید احمدرضا دستغیب رییس دیوان محاسبات کشور، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور به منظور شرکت در نهمین مجمع پارلمانی گروه بریکس، تهران را به مقصد آفریقای جنوبی ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، قالیباف در این سفر علاوه بر حضور در نهمین مجمع پارلمانی گروه بریکس دیدارهای دوجانبه ای نیز با روسای مجالس حاضر در این مجمع خواهد داشت.

توسعه همکاری های پارلمانی میان کشورهای عضو بریکس برای غلبه بر تحریم ها از جمله اهداف این مجمع است.

همچنین در این سفر حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی، علی کریمی فیروزجایی، مهرداد گودرزوند چگینی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان مجلس، مهدی صفری دیپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف به آفریقای جنوبی سفر کرد

قالیباف به آفریقای جنوبی سفر کرد