مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-07سياسي

امنیت امروز مرهون مجاهدت فراجا و تعامل مسئولانه مردم است


امنیت پایدار امروز مرهون تلاش و مجاهدت نیروهای انتظامی، همکاری و تعامل مسئولانه مردم و مدیران و مسئولان قضایی است.

- ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امنیت پایدار امروز مرهون تلاش و مجاهدت نیروهای انتظامی، همکاری و تعامل مسئولانه مردم و مدیران و مسئولان قضایی است.

سردار جمال سلمانی امروز 15 مهر، در صبحگاه مشترک نیروی های مسلح ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: صبحگاه مشترک نمادی از اقتدار نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به امنیت پایدار در استان ایلام، افزود: این امنیت پایدار با تلاش و مجاهدت نیروهای انتظامی، همکاری و تعامل مسئولانه مردم و مدیران و مسئولان قضایی به دست آمده است.

سلمانی با تقدیر از همکاری شورای تامین استان ایلام برای همکاری در زمینه امنیت پایدار استان، تصریح کرد: یکی از شاخص های برجسته ایلام که این استان را متمایز می کند بحث اربعین حسینی است که این مراسم با مدیریت خوب مسئولان ارشد استان برگزار شد.

وی گفت: بیش از نیمی از جمعیت زوار اربعین حسینی کشور از مرز مهران بدون هیچ مشکلی تردد کردند که رضایت مردم و مقام معظم رهبری را به دنبال داشت.

سلمانی با اشاره به اینکه فراجا در راه تامین امنیت در کشور، شهدای زیادی را تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز مرهون مجاهدت فراجا و تعامل مسئولانه مردم است

امنیت امروز مرهون مجاهدت فراجا و تعامل مسئولانه مردم است