مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-18بين الملل

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی


تجمع اعتراضی در محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری تجمع اعتراضی در محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تجمع اعتراضی در محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه که منجر به شهادت صدها غیرنظامی، کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع شد، امروز، 26 مهرماه با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان، پس از اقامه نماز ظهر و عصر، در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، صدها تن از مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند یا برای درمان در آنجا حضور داشتند به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که تمام شهدا غیرنظامی بوده اند.

حاضرین در تجمع دانشگاه شهرکرد تصاویری از شهدای فلسطین را با خود همراه داشتند و با در دست داشتن دست نوشته هایی، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، خواستار توقف جنایات در غزه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی