مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-18اقتصادي

راه اندازی «استودیو کشاورز» در کاشان


رییس اداره ترویج جهاد کشاورزی شهرستان کاشان از راه اندازی و فعالیت «استودیو کشاورز» با هدف ارائه آموزش های تخصصی و طرح ایده های نوین به فعالان حوزه کشاورزی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ترویج جهاد کشاورزی شهرستان کاشان از راه اندازی و فعالیت استودیو کشاورز با هدف ارائه آموزش های تخصصی و طرح ایده های نوین به فعالان حوزه کشاورزی خبر داد.

نادر مزینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استودیو کشاورز با همکاری متخصصان علمی و فنی، برنامه های آموزشی و ترویجی مناسب در جهت آموزش و رفع مشکلات بهره برداران و ارائه توصیه های کارشناسی به فعالان حوزه کشاورزی تولید و پخش خواهد کرد.

وی افزود: تعامل نزدیک واحدهای اجرایی و تحقیقاتی، افزایش علم و فناوری مدرن در عرصه تولید و داشت، مشاوره به کشاورزان به منظور افزایش بهره وری بخش کشاورزی، از مهم ترین اهداف راه اندازی استودیو کشاورز در شبکه برکت و شبکه استان اصفهان است.

رییس اداره ترویج جهاد کشاورزی کاشان، تصریح کرد: گسترش فناوری های مدرن اطلاعات و ارتباطات فرصتی برای آموزش بهره برداران است و با توجه به ظرفیت های موجود، شبکه برکت در بستر اینترنت در مرکز استان ها راه اندازی شده و کاشان، اولین شهرستان است که به فعالیت در این حوزه اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «استودیو کشاورز» در کاشان

راه اندازی «استودیو کشاورز» در کاشان