مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 05:502023-10-19دانش

آیا شهریه دانشجویان علوم پزشکی گران می شود؟


شهریه دانشجویان شهریه پرداز علوم پزشکی شامل دو بخش «شهریه ثابت» و «شهریه متغیر» می شود که میزان آن در قالب دستورالعمل هایی از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام می شود و هیات امنای هر دانشگاه درباره میزان شهریه دانشجویان تصمیم می گیرد.

- شهریه دانشجویان شهریه پرداز علوم پزشکی شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر می شود که میزان آن در قالب دستورالعمل هایی از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام می شود و هیات امنای هر دانشگاه درباره میزان شهریه دانشجویان تصمیم می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحصیل برای دانشجویان در برخی از دوره ها و دانشگاه های کشور فقط با پرداخت شهریه امکان پذیر می شود.

دانشجویانی که در این دوره ها پذیرفته می شوند با توجه به رشته، مقطع و دانشگاه در قبال تحصیل، هزینه ای را در قالب شهریه به دانشگاه ها پرداخت می کنند؛ از این رو به این دانشجویان، شهریه پرداز گفته می شود.

پذیرش دانشجوی شهریه پرداز در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی مشروط به پرداخت هزینه تحصیل و خدمات رفاهی توسط پذیرفته شدگان بر اساس تعرفه تعیین شده توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت و تصویب هیأت امنای دانشگاه ها و دانشکده ها است.

دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به دکتر ابراهیم گلمکانی؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا شهریه دانشجویان علوم پزشکی گران می شود؟

آیا شهریه دانشجویان علوم پزشکی گران می شود؟