مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-01سياسي

اندیشکده راهبردی «ایثار و شهادت» استان اصفهان آغاز بکار کرد


مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: اندیشکده راهبردی «ایثار و شهادت» که ششمین اندیشکده در سازمان بسیج اساتید استان اصفهان است در هفته دفاع مقدس به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد باقری، مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس به دست سردار محمد هاشم پور فرمانده لشکر 14 امام حسین علیه السلام اندیشکده راهبردی ایثار و شهادت به عنوان ششمین اندیشکده در سازمان بسیج اساتید استان اصفهان رونمایی شد و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: اندیشکده ایثار و شهادت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با همکاری خادم یاران گلستان شهدا و انجمن فرزندان شهدا و ایثارگر برنامه ریزی شده است.

باقری از اساتید دانشگاه و کسانی که در عرصه های مختلف ایثار و شهادت فعالیت های علمی و پژوهشی دارند دعوت کرد با اندیشکده همکاری داشته باشند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان افزود: برنامه ریزی کرده ایم با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس از ظرفیت مدرسین دفاع مقدس در اندیشکده راهبردی ایثار و شهادت استفاده کنیم.

وی وظیفه این اندیشکده را شناسایی معضلات حوزه ایثار و شهادت و اولویت سنجی و تولید سند یا بسته های سیاستی برای حل معضل به عنوان راهبرد و ارائه به مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده راهبردی «ایثار و شهادت» استان اصفهان آغاز بکار کرد

اندیشکده راهبردی «ایثار و شهادت» استان اصفهان آغاز بکار کرد