مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-02اقتصادي

مخالفت استانداری با توسعه صنعت اصفهان با آب دریای عمان


معاون عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه مخالف بزرگنمایی کاذب از پروژه انتقال آب دریا هستیم گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری، این موضوع که این طرح به تنهایی احیاکننده زاینده رود نیست به ایشان نیز منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان درخصوص انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز فاز دوم این پروژه به دستور رییس جمهور، گفت: پروژه انتقال آب دریای عمان به(حجم 400 میلیون متر مکعب در سال) به استان اصفهان، یکی از راهکارهای مدیریت استان برای تأمین آب صنعت و بخشی از آب شرب و قطع ید صنایع استان از منابع زیرزمینی و زاینده رود است.

وی ادامه داد: فاز نخست این پروژه به حجم 70 میلیون متر مکعب در حال اجراست و این آب از خط انتقال به یزد و در محل سیرجان برداشت خواهد شد و با آغاز فاز دوم پروژه به دستور رییس جمهور، درنهایت این طرح با اتصال به آبگیر و خط لوله اختصاصی برای اصفهان به دریای عمان متصل خواهد شد.

زینلیان با اشاره به برخی اظهارات درخصوص توسعه صنعت با بهره گیری از این آب تصریح کرد: مجموعه استانداری بر مبنای سند آمایش استان و تعهدی که به مردم داشته است در مقابل هرگونه توسعه صنایع آب بر ایستاده و با انجام این طرح، صرفاً منابع آب فعلی درحال استفاده توسط صنایع بزرگ به اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت استانداری با توسعه صنعت اصفهان با آب دریای عمان

مخالفت استانداری با توسعه صنعت اصفهان با آب دریای عمان