مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-16ورزشي

شکایت باشگاه چادرملو از سرمربی مس سونگون


باشگاه چادرملو اردکان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از سرمربی تیم مس سونگون به محاکم قضایی شکایت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، باشگاه چادرملو اردکان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: یک بار دیگر اظهارات سخیف و دور از ادب باعث شد تا فضای زیبای فوتبال و رقابت، چهره مکدری به خود بگیرد.

این اتفاق تاسف بار بعد از بازی جاندار و زیبای دو تیم مس سونگون و چادرملو اردکان از سوی آقای یوسف بخشی زاده سرمربی تیم مس رقم خورد و ادبیاتی در مصاحبه ایشان به کار رفت که چیزی جز تاسف را باقی نمی گذارد.

بدون در نظر گرفتن توهین ها و درگیری هایی که در این بازی از سوی کادرفنی تیم مس سونگون اتفاق افتاد موضوع نگران کننده، مرگ اخلاقیات از سوی سرمربی تیم میزبان بود که به جای درس اخلاق، بی اخلاقی را به منصه ظهور گذاشت.

گفتن عباراتی زشت یا به کار بردن لفظ فوتبال کثیف و ترویج بی اخلاقی فقط برای یک شکست؟! مربی ای که مدعی است 30 سال در فوتبال کار کرده برای یک باخت باید اینگونه بی پروا تهمت زده، توهین کند و بی اخلاقی نماید؟ آیا اینکه یک مربی جوان  سومین باخت متوالی را در خانه به این مربی تحمیل کرده باید اینگونه مورد بی مهری قرار بگیرد؟ این ادبیات سخیف و دور از شان محیط مقدس ورزش بدون شک فقط برای توجیه باخت خانگی بوده و قطعا دلیل دیگری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت باشگاه چادرملو از سرمربی مس سونگون

شکایت باشگاه چادرملو از سرمربی مس سونگون