مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-19اقتصادي

مصرف ماهانه 5 میلیون قوطی شیرخشک در کشور


رییس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف ماهانه 5 میلیون قوطی شیرخشک در کشور از برنامه ریزی برای افزایش تأمین و ذخایر این محصول در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهادر محمدیان، رییس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو امروز در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولیدکننده شیرخشک کشور اظهار کرد: باتوجه به اینکه نیاز مصرف شیرخشک در کشور 5 میلیون قوطی در ماه است برنامه هایی در حال اجراست که میزان تامین افزایش یافته و به این عدد برسد و از مرز 5 میلیون عبور کند تا بتوانیم ذخایر خوبی داشته باشیم.

وی افزود: ثبت شیرخشک در سامانه سازمان غذا و دارو برای داروخانه ها و شرکت های پخش الزامی شده است و تمام آن ها موظف به ثبت اطلاعات از توزیع تا رسیدن به دست مصرف کننده هستند.

محمدیان ادامه داد: رتبه بندی داروخانه های ثبت کننده شیرخشک در دست اقدام است تا داروخانه های با رتبه بالا، در اولویت توزیع شیرخشک قرار بگیرند.

در ادامه سجاد اسماعیلی، مشاور رییس سازمان غذا و دارو نیز با اشاره به بازدید از بزرگترین شرکت تولیدکننده شیرخشک کشور، گفت: روند تولید در جریان است و شرکت با حداکثر ظرفیت و توان خود در حال تولید شیرخشک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف ماهانه 5 میلیون قوطی شیرخشک در کشور

مصرف ماهانه 5 میلیون قوطی شیرخشک در کشور