مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-14اقتصادي

برآورد تولید 22 هزار تن آبزیان در کرمانشاه


سرپرست اداره کل شیلات استان کرمانشاه برآورد کرد، امسال تولید ماهی و دیگر محصولات آبزی در استان به بیش از 22 هزار تن برسد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل شیلات استان کرمانشاه برآورد کرد، امسال تولید ماهی و دیگر محصولات آبزی در استان به بیش از 22 هزار تن برسد.

سهراب صحرایی در گفت و گو با ایسنا، مجموع تولیدات شیلاتی استان کرمانشاه در سال گذشته را 21 هزار و 500 تن اعلام کرد و افزود: سال گذشته 13 هزار و 651 تن ماهی سردابی، 5449 تن انواع ماهیان گرمابی و 2400 تن محصولات شیلاتی از دیگر منابع آبی استان کرمانشاه تولید شد.

سرپرست اداره کل شیلات استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش تولیدات شیلاتی استان در سال جاری، افزود: پیش بینی می شود امسال تولیدات شیلاتی استان کرمانشاه در پایان سال به 22 هزار و 310 تن برسد.

وی ادامه داد: بر اساس هدفگذاری صورت گرفته تا پایان سال 1406 تولیدات شیلاتی استان کرمانشاه به 34 هزار تن خواهد رسید.

صحرایی تاکید کرد: هم اکنون چند پروژه شیلاتی در دست اقدام شامل فاز دوم پروژه پرورش ماهیان گرمابی شهرستان قصرشیرین، پروژه کلاران دشه و پروژه توسعه پرورش ماهی ریجاب را در استان داریم که در صورت تخصیص اعتبار و با آغاز فعالیت آبزی پروری در این پروژه ها میزان تولیدات شیلاتی استان حداقل 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد تولید 22 هزار تن آبزیان در کرمانشاه

برآورد تولید 22 هزار تن آبزیان در کرمانشاه